پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
کد خبر: 1175423
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم جم تلاش کنند، گفت: مشکل مردم مشکل ماست و همه باید برای پاسخ به مطالبات مردم دست به دست هم دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امام جمعه، فرماندار، دادستان و جمعی از مسئولان شهرستان جم امروز با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رییس مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه شهرستان جم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، اظهار داشت: شهرستان جم دارای چهره‌های علمی و فرهنگی ارزشمندی است و این شهرستان با وجود منابع مختلف متاسفانه در برخی از حوزه‌های زیرساختی دارای مشکلاتی است که این مسائل ما را هم آزرده خاطر می‌کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم جم تلاش کنند، گفت: مشکل مردم مشکل ماست و همه باید برای پاسخ به مطالبات مردم دست به دست هم دهیم.

در این دیدار مسئولان شهرستان جم ضمن تشکر از آیت الله حسینی بوشهری در حل مشکلات این شهرستان، بخشی از مطالبات مردمی و مشکلات را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha